Projekt EkoMisja w roku szkolnym 2023/24  realizowany jest przez klasę 3a i 3 b wraz z wychowawcami. 
Skąd się bierze żywność? To hasło przewodnie tegorocznej edycji EkoMisji. Temat przewodni wynika z celu zwiększania świadomości dzieci w wieku szkolnym, że hodowla i produkcja żywności wiąże się ze zużywaniem zasobów znajdujących się na ziemi. Niektóre z nich są wyczerpywalne dlatego należy nimi rozsądnie gospodarować oraz szanować, nie marnować!

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Klasa w terenie" realizowany będzie w ramach koła przyrodniczego w klasach I-III. Głównym celem projektu jest promowanie wartości edukacji na świeżym powietrzu oraz poznanie przyrody za pomocą wszystkich zmysłów. Koordynatorem projektu jest Beata Fras

Innowacja Dotknij, poczuj, zobacz w roku szkolnym 2023/24 będzie realizowana w klasie 3 b.

Została napisana w oparciu o Międzynarodowy Projekt Edukacyjny DOTKNIJ, POCZUJ, ZOBACZ.  Jej autorem jest Katarzyna Nocoń.
Wykonując eksperymenty i doświadczenia  dzieci rozwijają naturalną potrzebę poznawania świata oraz kształtowania sprawności motorycznej. Poznają nowe pojęcia i szybciej
je zapamiętują. Łączą przyczynę ze skutkiem,  rozbudzają wyobraźnię, wzrasta ich chęć do dalszej pracy. Zaproponowane aktywności mają służyć rozwojowi motoryki małej oraz stymulować różne zmysły.
Od września do maja klasa 3 b wraz z wychowawcą Pauliną Sawą  będzie realizować zajęcia
w oparciu o wybraną tematykę: eksperymenty/elementy terapii ręki/dni tematyczne.

Akademia Dobrej Energii Junior to program realizowany w klasach trzecich szkoły podstawowej. Głównym celem programu jest zaangażowanie się w pracę nad wsparciem dobrostanu dzieci. Program obejmuje trzy moduły, które można włączyć do programu nauczania w formie zajęć dydaktycznych, wzbogaconych pomocami naukowymi i materiałem szkoleniowym:
• pierwszy moduł koncentruje się na znaczeniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.
• drugi zajmuje się zdrowiem psychicznym, ucząc rozpoznawania emocji i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
• trzeci obejmuje umiejętności cyfrowe, komunikacyjne i społeczne.
W związku z tym, że o dobrostanie dzieci zaczęto w Polsce mówić niedawno, to dzięki anonimowym ankietom przeprowadzonym wśród dzieci, przed i po wdrożeniu poszczególnych modułów, organizatorzy chcą pozyskać informację, w jakim zakresie program wpłynął na ich poziom wiedzy i świadomość, jeśli chodzi o zdrowie fizyczne, emocje, umiejętność komunikacji oraz rozwój świadomości w zakresie korzystania z technologii.
Nauczyciele odpowiedzialni za realizację programu: kl.3 a - Beata Kaniewska, kl. 3b - Paulina Sawa.